چرا ایران به برخی کشورها اجازه عبور از تنگه هرمز داد؟

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 21:40
برخی کشورها—برای مثال اسپانیا—حتی پایگاه‌های خود را در اختیار آمریکا قرار نداده‌اند؛ طبیعی است که چنین کشورهایی می‌توانند نسبت به دیگران از نوعی معافیت برخوردار باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  گروه تفسیر جنگ خبرگزاری تسنیم نوشت: در افکار عمومی این سؤال مطرح می‌شود که مثلاً در این روزها چند کشتی—از جمله کشتی‌های فرانسوی یا کشتی‌هایی به مقصد هند—از تنگه هرمز عبور کرده‌اند؛ پس چرا ما اجازه می‌دهیم و به‌صورت مطلق تنگه را نمی‌بندیم؟ واقعیت این است که اساساً نیازی به چنین اقدام حداکثری نیست.

کشورهایی که به ما حمله کرده‌اند یا به حریم ما تجاوز داشته‌اند، مشخص‌اند. در مقابل، برخی کشورها—برای مثال اسپانیا—حتی پایگاه‌های خود را در اختیار آمریکا قرار نداده‌اند؛ طبیعی است که چنین کشورهایی می‌توانند نسبت به دیگران از نوعی معافیت برخوردار باشند.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.