متهمان دستگیر شده با دستور مقام قضایی به منظور سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: یک باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی با اشراف و رصدهای اطلاعاتی در عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اندیمشک مورد ضربه قرار گرفت.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادستانی اندیمشک، حسن سپهوند دوشنبه شب با اشاره به جزییات این عملیات ادامه داد: تعداد ۳۰ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۶۰ تیغه خشاب در این عملیات کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با دستور مقام قضایی به منظور سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
دادستان اندیمشک تاکید کرد: دستگاه قضا با باندهای قاچاق سلاح و مهمات و هرگونه فعالیت مجرمانه که تهدیدی برای امنیت ملی و عمومی محسوب شود ، با قاطعیت، جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.