۲۴۴ هکتار از اراضی پایین‌دست سد «ایوشان» آبی می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 21:43
خرم‌آباد - مدیر آب‌وخاک سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: ۲۴۴ هکتار از اراضی دیم پایین‌دست سد «ایوشان» آبی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول اسکینی عصر امروز دوشنبه در جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه آبیاری تحت‌فشار ۲۴۴ هکتاری «خرسدر» با بیان اینکه با اجرای این پروژه، ۲۴۴ هکتار از اراضی دیمِ پایاب سد «ایوشان» به اراضی آبی تبدیل می‌شود، اظهار داشت: این اقدام علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید محصولات کشاورزی، نقش مؤثری در تقویت امنیت غذایی منطقه خواهد داشت.

وی محور اصلی این جلسه را بررسی موانع و مشکلات پروژه آبیاری تحت‌فشار ۲۴۴ هکتاری «خرسدر» حوزه سد «ایوشان» در سطح شهرستان اعلام کرد و گفت: این هماهنگی‌ها باهدف پیشبرد هرچه بهتر و مؤثرتر روند پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در سطح شهرستان خرم‌آباد است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.