سروش رفیعی و میلاد محمدی احضار شدند/ آژیر قرمز برای ستاره‌های پرسپولیس

خبرورزشی دوشنبه 24 فروردین 1405 - 22:37
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دو بازیکنی که طی روزهای اخیر در تمرینات تیم غیبت داشته‌اند، برای ارائه توضیحات و رسیدگی انضباطی به کمیته انضباطی احضار شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای خبر داد دو بازیکن غایب تمرینات تیم باید برای ادای توضیحات در کمیته انضباطی حاضر شوند تا با توجه به تعهدات قراردادی و مقررات داخلی باشگاه، درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

اگرچه نامی از افراد برده نشده، اما روشن است که سروش رفیعی و میلاد محمدی تنها بازیکنان بزرگسال پرسپولیس هستند که در روزهای اخیر در تمرینات حضور نداشته‌اند و همین موضوع باعث احضار آن‌ها شده است.

سروش رفیعی پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد از کانادا به ایران بازگردد، اما این سفر هنوز انجام نشده و همین امر اعتراض باشگاه را به همراه داشته است. رفیعی پس از بازگشت باید در کمیته انضباطی پاسخگوی غیبت خود باشد.

از سوی دیگر، میلاد محمدی پس از پایان اردوی تیم ملی و در حالی که مدتی را کنار خانواده سپری کرده، هنوز به تمرینات پرسپولیس اضافه نشده و زمان دقیق بازگشت او نیز مشخص نیست.

این وضعیت در حالی رخ می‌دهد که بازیکنان پرسپولیس اخیراً به دلیل نتایج تیم با ۲۰ درصد جریمه مالی روبه‌رو شده‌اند و اکنون باید دید کمیته انضباطی چه حکمی برای این دو بازیکن صادر خواهد کرد. مطابق قرارداد، هر جلسه غیبت غیرموجه می‌تواند جریمه مالی به همراه داشته باشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.