به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس با قدردانی از ایستادگی بیباکانه پاپ لئو در برابر رئیسجمهور آمریکا نوشت: «با محکوم کردن جنایات جنگی اسرائیل و آمریکا، شعار پاپ یعنی "من هیچ ترسی ندارم" طنینانداز میشود».
وی تصریح کرد: «این شعار، راه را برای همه کسانی که از سکوت و نادیده گرفتن کشتار بیگناهان امتناع میکنند، روشن میکند».
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به پاپ نوشت: «رهبری شما الهامبخش میلیونها نفر است؛ از شما بهخاطر این روشنایی سپاسگزاریم!».











