بهره‌برداری از تقویت فشار آب مهدیس اهواز نزدیک است

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 23:20
اهواز - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه تقویت فشار آب شرب مهدیس تا پایان فروردین به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهران علم‌الهدایی عصر امروز دوشنبه به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، طی بازدیدی میدانی از روند اجرای پروژه تقویت فشار آب شرب منطقه مهدیس، بر تسریع عملیات تکمیلی این طرح تأکید کرد.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: انتظار می‌رود پروژه تقویت فشار آب مهدیس تا پایان فروردین به بهره‌برداری برسد.

در این بازدید، دستورات لازم برای رفع مشکل افت فشار و بهبود کیفیت آب شرب صادر شد. این پروژه در قالب طرح انتقال آب حیات تعریف شده و با هدف تأمین آب شرب سالم و پایدار برای ساکنان مهدیس در حال اجرا است.

اجرای این طرح نقش مهمی در افزایش پایداری شبکه آب، ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و رفع مشکل کم‌فشاری آب در این منطقه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.