لیلاز: درآمد ما از این جنگ بیشتر از زیانش بوده

تابناک دوشنبه 24 فروردین 1405 - 23:36
سعید لیلاز چهره کارگزاران در یکی از تجمعات مردمی حمایت از ایران گفت: «تا الان که من با شما صحبت می‌کنم به هیچ وجه خسارت‌های جنگی آن قدری نبوده که ما را بترساند. ما را از حرف‌های خودمان عقب بنشاند. حتی می‌توانم بگویم درآمد ما از این جنگ بیشتر از زیانش بوده و این فقط به خاطر پایمردی مردان بزرگی است که پای لانچرها ایستادند...» مواضع کامل لیلاز را می‌بینید و می‌شنوید.
سعید لیلاز چهره کارگزاران در یکی از تجمعات مردمی حمایت از ایران گفت: «تا الان که من با شما صحبت می‌کنم به هیچ وجه خسارت‌های جنگی آن قدری نبوده که ما را بترساند. ما را از حرف‌های خودمان عقب بنشاند. حتی می‌توانم بگویم درآمد ما از این جنگ بیشتر از زیانش بوده و این فقط به خاطر پایمردی مردان بزرگی است که پای لانچرها ایستادند...» مواضع کامل لیلاز را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.