قدردانی قالیباف از ایستادگی پاپ در برابر جنایت‌های آمریکا و اسرائیل

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 23:55
رئیس مجلس شورای اسلامی از ایستادگی شجاعانه پاپ لئو چهاردهم در برابر جنایت‌های جنگی آمریکا و رژیم اسرائیل قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف دوشنبه شب ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ در شبکه ایکس نوشت: به پاس قدردانی از ایستادگی بی‌باکانه پاپ لئو!

وی افزود: با محکوم‌کردن جنایات جنگی اسرائیل و آمریکا، شعار پاپ یعنی من هیچ ترسی ندارم طنین‌انداز می‌شود.

قالیباف تصریح کرد: این شعار، راه را برای همه کسانی که از سکوت و نادیده‌گرفتن کشتار بی‌گناهان امتناع می‌کنند، روشن می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری شما الهام‌بخش میلیون‌ها نفر است - از شما به خاطر این روشنایی سپاسگزاریم!

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.