هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: «نگرانم چون آمریکا اکنون در موقعیت بسیار ضعیفی نسبت به ایران قرار دارد، در حالی که ایران باید آن سوی خط باشد، باید در موضع دفاعی قرار گیرد و باید پاسخگو باشد. فکر میکنم متحدانمان باور کردهاند که ما عقلمان را از دست دادهایم، چون آنها هم مثل ما صبح که از خواب بیدار میشوند، توییتهای رئیسجمهور آمریکا را میبینند؛ شخصیتی با آن همه قدرت، که نیمی از مواقع حرفِ بیربط میزند.» روایت کلینتون را با ترجمه اختصاصی تابناک میبینید و میشنوید.
هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت: «نگرانم چون آمریکا اکنون در موقعیت بسیار ضعیفی نسبت به ایران قرار دارد، در حالی که ایران باید آن سوی خط باشد، باید در موضع دفاعی قرار گیرد و باید پاسخگو باشد. فکر میکنم متحدانمان باور کردهاند که ما عقلمان را از دست دادهایم، چون آنها هم مثل ما صبح که از خواب بیدار میشوند، توییتهای رئیسجمهور آمریکا را میبینند؛ شخصیتی با آن همه قدرت، که نیمی از مواقع حرفِ بیربط میزند.» روایت کلینتون را با ترجمه اختصاصی تابناک میبینید و میشنوید.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.