رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود با قدردانی از مواضع پاپ لئو در محکومکردن جنایتهای جنگی، نوشت: شعار من هیچ ترسی ندارم، به نمادی الهامبخش برای مقابله با سکوت در برابر کشتار بیگناهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر قالیباف در این پیام آورده است: به پاس قدردانی از ایستادگی بیباکانه پاپ لئو؛ با محکومکردن جنایتهای جنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا، شعار پاپ، یعنی «من هیچ ترسی ندارم» طنینانداز میشود.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شعار، راه را برای همه کسانی روشن میکند که سکوت میکنند و کشتار بیگناهان را نادیده میگیرند؛ رهبری شما الهامبخش میلیونها تن از مردم است. از شما به علت این روشنگری، سپاسگزاریم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.