درخواست ایران از ۵ کشور عرب به دلیل مشارکت در جنگ

نامه نیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 07:16
ایران خواستار غرامت از ۵ کشور منطقه شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«امیرسعید ایروانی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد خواستار غرامت از سوی پنج کشور منطقه شامل بحرین، عربستان، قطر، امارات و اردن به دلیل مشارکت در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران شد.

​وی افزود: این پنج کشور، از طریق اعمال متخلفانه بین‌المللی خود، تعهدات بین‌المللی خویش در قبال جمهوری اسلامی ایران را حقوق بین‌الملل نقض کرده و بدین‌ترتیب مسئولیت بین‌المللی آنان محقق شده است و باید «جبران کامل خسارات وارده به جمهوری اسلامی ایران را، از جمله پرداخت غرامت بابت کلیه خسارات مادی و معنوی ناشی از اعمال متخلفانه بین‌المللی خود، به‌عمل آورند.»

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.