۲ تن چوب قاچاق در برخوار کشف شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 08:57
اصفهان – فرمانده انتظامی برخوار از اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی خبر داد و گفت: مأموران پلیس در جریان این طرح موفق به کشف ۲ تن چوب قاچاق شدند.

سرهنگ مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی برخوار با همکاری اداره منابع طبیعی و در راستای حفاظت از عرصه‌های ملی، طی یک هفته گذشته اقدامات اطلاعاتی، کنترلی و عملیاتی را به‌ویژه در مناطق حبیب‌آباد و کمشچه اجرا کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح، در مجموع ۲ تن و ۲۳۰ کیلوگرم چوب طاق فاقد مجوز حمل کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: در این رابطه شش نفر شناسایی و دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کریمی با تأکید بر استمرار برخورد با هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه‌های مرتبط، مقابله با قاچاق چوب و تخریب منابع ملی را با جدیت و بدون اغماض ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.