رضایی: پایان آتش‌بس نباید منجر به تمدید آتش‌بس شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 10:21
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: پایان آتش‌بس نباید منجر به تمدید آتش‌بس شود، یا باید حقوق ایران را به رسمیت بشناسند، یا به جنگ برگردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ایکس نوشت: پایان آتش‌بس نباید منجر به تمدید آتش‌بس شود، یا باید حقوق ایران از جمله تسلط ما بر تنگه هرمز را به رسمیت بشناسند، یا به جنگ برگردند قرار نیست از فضای تنفسی که پدید آمده برای شرارت مجدد و تجهیز خودشان استفاده کنند.

رضایی افزود:اگر حقوق ما را ندهند دندانِ لقِ آتش‌بس که موجب وحشی‌گری آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌شود را باید کند و کنار گذاشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.