مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (علیهالسلام) از اجرای برنامه ویژه اهدای خون در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با هدف کمک به بیماران نیازمند و ترویج فرهنگ ایثار و همدلی انجام میشود.
وی با قدردانی از روحیه نوعدوستی مردم کرمانشاه افزود: شهروندان این دیار همواره در کارهای خیر پیشگام بودهاند و در مناسبتهای مختلف، نقش مؤثری در تأمین ذخایر خونی ایفا کردهاند.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت اهدای خون در چنین ایامی بیان کرد: این حرکت انساندوستانه میتواند امید را به خانوادههای بیماران بازگرداند و در نجات جان افراد نقشآفرین باشد.
وی ادامه داد: برنامه اهدای خون روز سهشنبه ۲۵ فروردینماه در مرکز انتقال خون کرمانشاه واقع در میدان فرمانداری برگزار میشود و پذیرش از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ انجام خواهد شد.
میرزاده در پایان از شهروندان خواست با حضور در این مرکز، در این اقدام خداپسندانه مشارکت کرده و یاریگر بیماران نیازمند باشند.













