اهدای خون در روز شهادت امام صادق(ع) در کرمانشاه

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 10:24
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از اجرای برنامه اهدای خون همزمان با شهادت امام صادق(ع) و دعوت از شهروندان برای مشارکت خبر داد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) از اجرای برنامه ویژه اهدای خون در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با هدف کمک به بیماران نیازمند و ترویج فرهنگ ایثار و همدلی انجام می‌شود.

وی با قدردانی از روحیه نوع‌دوستی مردم کرمانشاه افزود: شهروندان این دیار همواره در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند و در مناسبت‌های مختلف، نقش مؤثری در تأمین ذخایر خونی ایفا کرده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت اهدای خون در چنین ایامی بیان کرد: این حرکت انسان‌دوستانه می‌تواند امید را به خانواده‌های بیماران بازگرداند و در نجات جان افراد نقش‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: برنامه اهدای خون روز سه‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه در مرکز انتقال خون کرمانشاه واقع در میدان فرمانداری برگزار می‌شود و پذیرش از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ انجام خواهد شد.

میرزاده در پایان از شهروندان خواست با حضور در این مرکز، در این اقدام خداپسندانه مشارکت کرده و یاری‌گر بیماران نیازمند باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.