وزیر نفت: فروش نفت در اسفند و فروردین مطلوب بود

مشرق نیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 10:29
وزیر نفت گفت:فروش نفت در ماه‌های اسفند و فروردین تاکنون مطلوب و سبب دلگرمی کشور بوده است.

به گزارش مشرق، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت با اعلام اینکه کارکنان صنعت نفت ایثارگرانه در جنگ تحمیلی سوم پای کار ایستادند، گفت: از همان نخستین روز جنگ، اصل کار را نیروهای عملیاتی چهار شرکت اصلی وزارت نفت انجام دادند، عزیزانی که از همه تأسیسات صنعت نفت با وجود دغدغه‌مند بودن، پای کار ایستادند و همکارانی که در جزیره خارک درخشیدند و نگذاشتند یک روز هم صادرات نفت ایران قطع شود.

وی افزود: فروش نفت در ماه‌های اسفند و فروردین تاکنون مطلوب و سبب دلگرمی کشور بوده است. کارکنان صنعت نفت ایثارگرانه به مسئولیت خود عمل کردند از این رو همه آنان به‌ویژه نیروهای عملیاتی سربلند هستند.

وزیر نفت بیان کرد: بخشی از منابع برای بازسازی صنعت هزینه می‌شود از این رو باید تخصیص منابع را براساس دستاورد نهایی بهینه و اولویت‌بندی کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید