سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: پایان آتش بس قابل تمدید نیست/ یا به جنگ برگردند یا...

خبرآنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 10:59
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی می گوید آتش بس نباید تمدید شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

پایان آتش‌بس نباید منجر به تمدید آتش‌بس شود، یا باید حقوق ایران از جمله تسلط ما بر تنگه هرمز را به رسمیت بشناسند، یا به جنگ برگردند. قرار نیست از فضای تنفسی که پدید آمده برای شرارت مجدد و تجهیز خودشان استفاده کنند. اگر حقوق ما را ندهند دندان لق آتش بس که موجب وحشی گری آمریکایی ها و صهیونیست ها می شود را باید کند و کنار گذاشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: پایان آتش بس قابل تمدید نیست/ یا به جنگ برگردند یا...

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.