
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، درپی جنگ تحمیلی ایران با رژیم صهیونیستی و آمریکا، ایران از فیفا خواسته بود تا محل برگزاری دیدارهای این تیم از آمریکا به مکزیک دیگر میزبان مشترک جام جهانی ۲۰۲۶ منتقل شود.
فیفا اعلام کرد به علت مسائل مربوط به هماهنگی و سازماندهی رقابتها و هواداران نمیتواند محل بازیها را تغییر دهد.
ایران از نهم اسفند مورد تجاوز این دو کشور غایب قرار گرفته است. این در حالیست که برخی پایگاهها از احتمال تصمیم ایران برای انصراف از حضور در جام جهانی گزارش دادهاند. این گزارشهای تایید نشده مدعی شدهاند که ممکن است در این صورت فیفا برای جایگزینی ایران از فرمت پلی آف استفاده کند. این روند پیشنهادی شامل حضور ۲ تیم حذف شده از آسیا و اروپا خواهد بود.