جاده چالوس یک‌طرفه شد

تابناک سه شنبه 25 فروردین 1405 - 11:56
رئیس پلیس راه راهور فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس از دقایقی پیش خبر داد.

سردار احمد کرمی اسد اعلام کرد: در پی افزایش حجم ترافیک در آزادراه تهران–شمال و جاده چالوس در مسیر (جنوب به شمال)، تمهیدات ویژه‌ای برای کنترل و روان‌سازی عبور و مرور اتخاذ شده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وی افزود: بر این اساس، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز(۲۵فروردین)مسیر (جنوب به شمال) جاده چالوس به‌صورت یک‌طرفه درآمده و تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت (شمال به جنوب) این دو محور تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه راهور فراجا تأکید کرد: این محدودیت ترافیکی تا زمان تخلیه بار ترافیکی و بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

وی از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از مسیرهای جایگزین مانند هراز، فیروزکوه و قزوین-رشت استفاده کرده و با مأموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.