تعطیلی موقت دو ایستگاه خط ۷ متروی تهران

عصر ایران سه شنبه 25 فروردین 1405 - 12:11
شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تکمیل عملیات عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی، خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

فعالیت ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: در راستای تکمیل عملیات عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی، خدمات‌رسانی در ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ متروی تهران از روز پنجشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی به‌صورت موقت متوقف خواهد شد.

این اقدام با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌ها و فراهم‌سازی شرایط لازم برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر ایستگاه ورزشگاه تختی انجام می‌شود. بر این اساس، از تاریخ یادشده، ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» در خط ۷ تعطیل بوده و خدمات مسافرگیری در این دو ایستگاه صورت نخواهد گرفت.

در مدت زمان اجرای این عملیات، به‌منظور رفاه حال شهروندان و تداوم خدمت‌رسانی، اتوبوس‌های رایگان در مجاورت ایستگاه‌های «بسیج» و «آهنگ» مستقر شده‌اند تا جابه‌جایی مسافران به ایستگاه شهدای ۱۷ شهریور و بالعکس در مسیر رفت و برگشت انجام شود.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از صبر، همراهی و همکاری شهروندان ، تأکید می‌کند این اقدام در راستای توسعه شبکه حمل‌ونقل ریلی شهری، تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.