تمدید آتش بس بین آمریکا و ایران؟

عصر ایران سه شنبه 25 فروردین 1405 - 12:36
پیشتر آسوشیتدپرس و رویترز از احتمال برگزاری دور دوم مذاکرات در روزهای آخر هفته (احتمالا پنج شنبه) خبر داده بودند.

یک رسانه آمریکایی از احتمال تندید آتش بس دو هفته ای بین ایران و آمریکا پیش از پایان یافتن آن در 2 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش عصر ایران، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: واشنگتن و تهران در حال بررسی مذاکرات برای تمدید آتش‌بس پیش از انقضای آن در هفته آینده هستند.

پیشتر آسوشیتدپرس و رویترز از احتمال برگزاری دور دوم مذاکرات در روزهای آخر هفته (احتمالا پنج شنبه) خبر داده بودند.

ایران و آمریکا روز 19 فروردین با آتش بس 2 هفته ای موافقت کردند. این آتش بس موقت براساس میانجیگری و خواست نخست وزیر پاکستان اعلام شد.

 این آتش بس به صورت موقت به 40 روز جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران پایان داد. جنگ آمریکا و اسرائیل در روز 9 اسفند گذشته با حمله اسرائیل به دفتر رهبری در مرکز تهران شروع شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.