بازداشت عوامل تصویربرداری از مراکز حساس

همشهری آنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 12:42
عوامل تصویربرداری از مراکز حساس و کشف سلاح جنگی در لرستان دستگیر شدند.

به گزارش همشهری‌آنلاین،در پی اقدامات اطلاعاتی و با همکاری ارزشمند شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان دلفان موفق شدند دو نفر را که اقدام به تصویربرداری از مراکز حساس نظامی و حساس این شهرستان کرده و با رسانه‌های معاند، به ویژه اینترنشنال، در ارتباط بودند، به همراه تجهیزات الکترونیکی مرتبط دستگیر کنند. تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

در اقدامی دیگر، ماموران انتظامی استان لرستان با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، فردی را که در پوشش مسافر اقدام به انتقال سلاح جنگی از استان‌های مرزی به داخل استان کرده بود، در یک عملیات ضربتی قاطع دستگیر کردند. از این متهم تعداد ۹ قبضه سلاح کمری به همراه تعدادی فشنگ کشف شد.

فرماندهی انتظامی لرستان ضمن قدردانی از همکاری مردم در تامین امنیت، به مخلان نظم و امنیت قاطعانه هشدار می‌دهد که پلیس با اشراف و چتر اطلاعاتی گسترده، تمامی تحرکات را زیر نظر داشته و با هرگونه اقدام مجرمانه که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندازد، قاطعانه برخورد خواهد کرد. امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه تعدی به آن داده نخواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.