قدردانی از فداکاری کارکنان انتقال خون در ایام جنگ تحمیلی

صدا و سیما سه شنبه 25 فروردین 1405 - 12:52
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون ایران به اهمیت منابع انسانی و حضور حداکثری کارکنان مراکز اهدای خون در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: فداکاری همکاران در ایام جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است.

تقدیر از فداکاری کارکنان انتقال خون در ایام جنگ تحمیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حاجی علی عسگری روز سه‌شنبه به مناسبت روز ملی منابع انسانی با تأکید بر نقش کلیدی نیروی انسانی در سازمان، گفت: ما در ایام جنگ شاهد حضور بی‌نظیر و حداکثری بخش‌های فنی اعم از واحد اهداکنندگان و آفرزیس، آزمایشگاه تولید و فرآوری، آزمایشگاه غربالگری و گروه بندی، پخش خون، حراست و پشتیبانی، کنترل کیفی و سرولوژی اختصاصی و بخش‌های متعدد دیگر در ادارات کل و خدمت رسانی ایشان به اهدا کنندگان و تامین خون مورد نیاز بیماران بودیم.

این مقام مسئول با بیان وضعیت فعلی نیروی انسانی عنوان کرد: سازمان انتقال خون نزدیک به چهار هزار و ۶۰۰ نیرو دارد، اما متاسفانه با کمبود شدید نیرو مواجه است.

او همچنین افزود: در سال‌های اخیر، نزدیک به ۳۰ درصد کارکنان به دلایل حقوق پایین و سختی کار از سازمان خارج شدند.

دکتر حاجی علی عسگری بر لزوم توجه به رفاهیات و مزایای پرسنلی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر تأمین شرایطی مناسب‌تر و شایسته برای همکاران است.

وی در پایان ضمن تبریک مجدد روز ملی منابع انسانی، توضیح داد: ما در سازمان انتقال خون عزم جدی داریم تا با برنامه ریزی و هماهنگی لازم با نهاد‌های مرتبط در راستای حمایت از زحمات و خدمات کارکنان خدوم سازمان، گام‌های موثری جهت افزایش جبران پرداخت‌های پرسنلی و عرضه تسهیلات و بسته‌های حمایتی برداریم.

گفتنی است ۲۵ فروردین‌ماه در تقویم ملی، مصادف با روز بزرگداشت عطار نیشابوری به نام روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.