تیم مذاکره‌کنندهٔ ایرانی به جای این همه خدم و حشم یکی دو روانکاو ماهر ببرد

عصر ایران سه شنبه 25 فروردین 1405 - 13:46
به نظر من، بلوغ سیاسی در برابر چنین فرد نابالغی [ترامپ] اقتضا می‌کند که از تحریک او خودداری شود تا حس تفرعن و خودپسندی‌اش قدری ارضا شود و از این مرحله عبور کند. 

احمد زیدآبادی

چهره‌های حزب دمکرات و رسانه‌های لیبرال آمریکا جنگ دونالد ترامپ علیه ایران را ناموفق و شکست‌خورده می‌دانند و بدین جهت او را به باد انتقاد و استهزاء گرفته‌اند. 

این تمسخرها به دمکرات‌ها در رقابت انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره کمک می‌کند، اما شاید به ما ایرانیان آسیب برساند! 

ترامپ فردی تربیت‌نشده است و زمام رفتارش را غرایز و هوای نفسش به دست دارد. از این رو، او مثل هر فرد تربیت‌نشده‌ای بسیار تحریک‌پذیر است و در مقابل هر سرزنشی که طبع خام و غرور نفسانی او را به جنبش در آورد، حرکات دیوانه‌وار و هیستریک از خود نشان می‌دهد! 

بنابراین، اصرار محافل داخلی آمریکا بر ناکامی و عدم دستیابی ترامپ به اهداف اعلام‌شده‌اش در جنگ با ایران در این مقطع زمانی ممکن است او را به اقدامی شریرانه‌تر از قبل علیه کشور ما تحریک کند. 

به نظر من، بلوغ سیاسی در برابر چنین فرد نابالغی اقتضا می‌کند که از تحریک او خودداری شود تا حس تفرعن و خودپسندی‌اش قدری ارضا شود و از این مرحله عبور کند. 

بعد از عبور از این مرحله، وقت کافی برای رسیدگی دقیق به ابعاد حماقت‌بار و مخرب جنگ او برای کل جهان وجود خواهد داشت. 

به نظرم تیم مذاکره‌کنندهٔ ایرانی به جای اینکه این همه خدم و حشم همراه خود کند، یکی دو روانکاو ماهر را برای مذاکرهٔ مؤثر به خدمت گیرد که اثرشان در مواجهه با ترامپ از یک لشکر متخصص و کارشناس مؤثرتر است! 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.