
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا عارف روز سهشنبه ۲۵ فروردینماه ۱۴۰۵ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به نقل از نتانیاهو نوشت: «ونس در مسیر بازگشت از اسلامآباد، همانطور که هر روز انجام میدهد، به من گزارش داد.»
معاون اول رئیس جمهور افزود: برای نخستینبار در تاریخ، یک مقام ارشد دولتی «گزارشهای روزانه» به رئیس یک کشور دیگر ارائه میدهد!
عارف با بیان اینکه مسئله ما نیستیم؛ این موضوع به نوعی تحقیر ساختاری مربوط میشود، تصریح کرد: آیا مردم آمریکا میدانند که کاخ سفید عملاً به «شعبه گزارشدهی» برای یک رژیم دیگر تبدیل شده است؟