اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۱۰ نظامی در بنت جبیل

نامه نیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 15:59
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۱۰ نظامی این رژیم در درگیری‌های بنت جبیل واقع در جنوب لبنان اذعان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری‌های روز گذشته در بنت جبیل واقع در جنوب لبنان، ۱۰ نظامی این رژیم زخمی شده‌اند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که ۱۰ نظامی که روز گذشته در بنت جبیل زخمی شدند، از یگان چتربازان هستند که در درگیری شدید و تن به تن با رزمندگان حزب‌الله در بنت جبیل زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، همه زخمی‌ها به بیمارستان اعزام شدند؛ برخی از آن‌ها بنابه فوریت با بالگرد و بقیه نیز با خودرو منتقل شدند.

امروز همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای جنوب لبنان یک سرباز کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که از پنج‌شنبه گذشته تاکنون ۱۵۴ افسر و سرباز در نبردهای جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، سطح جراحت ۳۴ افسر و نظامی خطرناک و ۷۸ نفر نیز متوسط اعلام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که از اوایل مارس گذشته (اسفند ۱۴۰۴) تاکنون و از زمان آغاز عملیات‌های زمینی در جنوب لبنان، ۵۶۵ افسر و سرباز این رژیم زخمی شده‌اند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.