پاپ لئو چهاردهم گفت: «من هیچ ترسی از دولت ترامپ یا بلند صحبت کردن از پیام انجیل ندارم، چیزی که معتقدم برای انجام آن اینجا هستم، کاری که کلیسا برای انجام آن اینجا است. ما سیاستمدار نیستیم. ما با سیاست خارجی با همان دیدگاهی که او ممکن است آن را درک کند، برخورد نمیکنیم، اما من به عنوان یک صلحطلب به پیام انجیل اعتقاد دارم.» اظهارات پاپ را میبینید و میشنوید.
پاپ لئو چهاردهم گفت: «من هیچ ترسی از دولت ترامپ یا بلند صحبت کردن از پیام انجیل ندارم، چیزی که معتقدم برای انجام آن اینجا هستم، کاری که کلیسا برای انجام آن اینجا است. ما سیاستمدار نیستیم. ما با سیاست خارجی با همان دیدگاهی که او ممکن است آن را درک کند، برخورد نمیکنیم، اما من به عنوان یک صلحطلب به پیام انجیل اعتقاد دارم.» اظهارات پاپ را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.