عارف: کاخ سفید به شعبه گزارش‌دهی تبدیل شده است

الف سه شنبه 25 فروردین 1405 - 16:37
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ادعای نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر دریافت گزارش روزانه از جی دی ونس، اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ، مقام ارشد یک دولت، «گزارش روزانه» خود را به رئیس دولتی دیگر ارائه می‌دهد.

محمد رضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نتانیاهو گفته: ونس در مسیر بازگشت از اسلام‌آباد به من گزارش داد؛ کاری که هر روز انجام می‌دهد!

برای نخستین بار در تاریخ، مقام ارشد یک دولت، «گزارش روزانه» خود را به رئیس دولتی دیگر ارائه می‌دهد! 

مسئله ما نیستیم؛ مسئله تحقیر ساختاری است. آیا مردم آمریکا می‌دانند که کاخ سفید عملاً به یک «شعبه گزارش‌دهی» تبدیل شده؟

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.