موجی جدید از اُفت روحیه و انصراف از خدمت در پنتاگون+ فیلم

مشرق نیوز سه شنبه 25 فروردین 1405 - 17:08
با شروع جنگ نامشروع، غیرقانونی و بدون هیچ‌گونه توجیهی علیه ایران، که آشکارا با خط دهی و هدایت نخست‌وزیر رپیم صهیونی، صورت گرفت، این نارضایتی و شکاف به صورت تصاعدی در پنتاگون در حال تصعید است.

به گزارش سرویس جهان مشرق، از همان زمانی که دونالد ترامپ در شروع دوره دوم ریاست‌جمهوری خود، یک افسر اخراجی ارتش، یک مجری عیاش و دائم‌الخمر سابق شبکه‌ی فاکس‌نیوز، و یک مبلغ سرسخت عقاید باطل و شیطانی «مسیحیت صهیونیستی»، یعنی پت هگست، را بر راس ارتش تروریستی آمریکا قرار داد، اعتراضات و شکاف‌های محسوس و فزاینده‌ای در پنتاگون آغاز شد. در همان اوایل کار، هگست با جمع کردن امرا و فرماندهان در یک جلسه‌ی غیرمنتظره، با زبان عتاب و تهدید آن‌ها را به باد انتقاد گرفت و به صراحت اعلام کرد که هر کسی با خط جدید «ایدئولوژیک» وزارت جنگ موافق نیست، در هر سطحی، خودش استعفاء بدهد و برود.

با شروع جنگ نامشروع، غیرقانونی و بدون هیچ‌گونه توجیهی علیه ایران، که آشکارا با خط دهی و هدایت نخست‌وزیر رپیم صهیونی، صورت گرفت، این نارضایتی و شکاف به صورت تصاعدی در پنتاگون در حال تصعید است. رادیوی دولتیِ ملی آمریکا(NPR) در گزارشی در تاریخ 10 آوریل، از موج فزاینده‌ی «اُفت روحیه» و «انصراف از خدمت» در ارتش آمریکا خبر داد. طبق ادعای این گزارش، به طور خاص، جنایت بزرگ ارتش تروریستی آمریکا در ساعت اول جنگ، علیه مدرسه «شجره‌ی طیبه» میناب و به شهادت رساندن 168 طفل بی‌گناه ایرانی، ظاهرا تاثیر بسیار منفی بر بدنه‌ی ارتش گذاشته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.