قطر: حل بحران تنگه هرمز باید منطقه‌ای و با مشارکت کشورهای ساحلی باشد

الف سه شنبه 25 فروردین 1405 - 17:20
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که حل بحران تنگه هرمز باید منطقه‌ای و با مشارکت کشورهای ساحلی باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ماجد الأنصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تماس‌های فشرده منطقه‌ای برای تضمین موفقیت تلاش‌های میانجیگری و کاهش تنش در جریان است.

 

سخنگوی وزارت خارجه قطر افزود: ما منتظر تایید دور جدید مذاکرات در پاکستان هستیم و از تلاش‌های پاکستان برای میانجیگری بین ایران و آمریکا حمایت می‌کنیم.

الأنصاری با بیان اینکه که کشورش نقش میانجی را ایفا نمی‌کند، اظهار داشت: هماهنگی‌های سطح بالایی با پاکستان، ایالات متحده و برادرانمان وجود دارد.

 

 سخنگوی وزارت خارجه قطر بر ضرورت تداوم آتش‌بس بین ایران و آمریکا و تثبیت آن تأکید کرد و افزود: حل بحران تنگه هرمز باید منطقه‌ای و با مشارکت کشورهای ساحلی وابسته به آن باشد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.