ارزیابی عملکرد مدیران استان قم در ایام جنگ هم ادامه دارد

خبرآنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 18:21
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری،اعلام کرد: ارزیابی عملکرد مدیران در ایام جنگ بطور مستمر ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، عظیمه نمازی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری، در گزارشی با اشاره در شرایطی که کشور عزیزمان روزهای حساس ایام جنگ را تجربه می‌کند، افزود: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل، پاسخگویی به‌موقع، و هماهنگی مستمر در صحنه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا و حسب تاکیدات وزیر محترم کشور و استاندار محترم، ارزیابی عملکرد مدیران در این دوره، به‌صورت دقیق و لحظه‌به‌لحظه در حال انجام است.

نمازی تأکید کرد: شاخص‌هایی نظیر حضور موثر مدیران و پرسنل و استمرار خدمات، انسجام مدیریتی، سرعت واکنش در شرایط بحرانی، و میزان همکاری با استانداری و ستادهای عملیاتی استان، از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی هستند و به طور مستقیم در گزارش‌های نظارتی ثبت می‌شوند.

وی افزود: با توجه به حساسیت وضعیت، نتایج این پایش‌ها مبنای تصمیمات مدیریتی در سطوح بالاتر قرار خواهد گرفت و از همه مدیران انتظار می‌رود در بالاترین سطح آمادگی و مسئولیت‌پذیری فعالیت کنند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.