برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت و روز دختر در قم

خبرآنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 18:22
جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت و روز دختر با حضور مسئولان استانی و مدیران مواکب در میادین هشت‌گانه قم برگزار شد و جزئیات اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئینی این ایام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت و روز دختر با حضور حسین محمودی سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، سرهنگ بادینلو معاون فرهنگی سپاه و فاطمه حیدری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم و جمعی از مدیران مواکب در میادین هشت‌گانه برگزار شد.

در این جلسه، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دهه کرامت به‌ویژه در شب میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد برنامه‌ها در تمامی میادین هشت‌گانه شهر قم در شب میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) رأس ساعت ۲۱ با قرائت زیارت آن حضرت آغاز شود و در ادامه، رأس ساعت ۲۲ مراسم «بیعت دختران با امام خامنه‌ای» با اجرای سرود «دخترانه ببین» برگزار شود.

حسین محمودی در این جلسه با تأکید بر اهمیت روز دختر اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های این روز برای تبیین جایگاه دختران در جامعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی بهره‌برداری کنیم.

همچنین فاطمه حیدری با اشاره به نقش دختران در جامعه، بر ضرورت توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی ویژه این قشر تأکید کرد.

سرهنگ بادینلو نیز در سخنانی با بیان اینکه دختران ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب از روحیه استکبارستیزی برخوردارند، بر تقویت این روحیه از طریق برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.