تهرانی‌ها منتظر باران باشند؟

خبرآنلاین سه شنبه 25 فروردین 1405 - 18:38
مدیرکل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی همراه با تداوم کاهش دما و همچنین وزش باد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،حمیدرضا خورشیدی از فعالیت ناپیوسته سامانه بارشی و بارش پراکنده تا روز چهارشنبه خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: آسمان استان تهران تا پایان هفته صاف تا نیمه‌ ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در مناطق شمالی و کوهستانی نیز در این مدت بارش برف و باران و رخداد مه، در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در نواحی جنوبی و غربی با احتمال وزش باد خیلی شدید و گرد وخاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ ها افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداکثر دمای ۲۰ و حداقل دمای هشت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.