آزادی ۱۰۵ زندانی و اعطای مرخصی به ۲۲ نفر در ندامتگاه دماوند

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 18:41
دماوند- قاضی ناظر بر زندان دماوند از اعطای مرخصی، آزادی و رسیدگی به پرونده‌ها با حضور مقامات قضایی در ندامتگاه دماوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لمراسکی، قاضی ناظر بر زندان دماوند،بعد از ظهر سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با حضور دادستان، قاضی ناظر و بازپرس دادسرای دماوند، وضعیت زندانیان این ندامتگاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این فرآیند، ۲۲ نفر از زندانیان مشمول مرخصی شدند، ۱۰۵ نفر پس از پایان دوران حبس خود آزاد گشتند و ۸ نفر نیز از امتیاز «رأی کاری» بهره‌مند شدند.

قاضی لمراسکی همچنین تصریح کرد: ۳ نفر از ارفاقات تعلیقی، ۱ نفر از آزادی مشروط و ۱ نفر نیز از پابند الکترونیکی استفاده خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.