سلطانیان سومین نشان طلای ایران را کسب کرد

صدا و سیما سه شنبه 25 فروردین 1405 - 19:12
نماینده کشورمان در دیدار نهایی رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به نشان طلا دست یافت.

سلطانیان طلایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در ادامه این دوره از مسابقات که میزبانی ازبکستان در مجموعه المپیک شهر تاشکند بنیامین سلطانیان تنها نماینده پسران کشورمان در رقابت‌های امروز، پس از استراحت در دور نخست رقابت‌های وزن ۷۳- کیلوگرم، مقابل کامکاس از یونان به برتری ۲ بر صفر رسید. او در ادامه با نتیجه ۲ بر صفر از سد هودزیچ از بوسنی و هرزگوین گذشت و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با همین نتیجه جاشوا کروز از مکزیک را شکست داد.

سلطانیان در مرحله نیمه نهایی به مصاف رومن هودانیان از اوکراین رفت و با برتری ۲ بر صفر به دیدار نهایی راه یافت. او در فینال نیز مین سونگ از کره‌جنوبی را ۲ بر صفر شکست داد تا مقتدرانه و بدون از دست دادن حتی یک راند، سومین مدال طلای کشورمان را کسب کند.

.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.