چهل‌وپنجمین اجتماع نحن منتقمون در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 19:18
کرمانشاه - چهل‌وپنجمین اجتماع مردمی «نحن منتقمون» امشب سه‌شنبه در مسیر میدان مرکزی تا چهارراه نوبهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل‌وپنجمین اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» در کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام صورت‌گرفته، این مراسم امشب سه‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن حضور خواهند یافت.

محل شروع این اجتماع میدان مرکزی اعلام شده و مسیر حرکت به سمت چهارراه نوبهار در نظر گرفته شده است.

این برنامه در ادامه سلسله اجتماعات مردمی برگزار می‌شود که با هدف نمایش همبستگی و حضور اجتماعی برنامه‌ریزی شده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود جمع زیادی از شهروندان در این مراسم حضور یافته و در این اجتماع مشارکت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.