استقبال پاکستان از آتش بس در لبنان

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 13:57
نخست‌وزیر پاکستان از اعلام آتش بس در لبنان استقبال کرده و اظهار داشت: امیدواریم این تحول مسیر صلح در منطقه را هموار سازد.

استقبال پاکستان از آتش بس در لبنان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در پیامی اعلام کرد: پاکستان از این توافق آتش بس در لبنان استقبال می‌کند و امیدوار است این تحول بتواند زمینه ساز صلح پایدار و باثبات در منطقه شود.

نخست وزیر پاکستان همچنین با تاکید بر موضع اصولی کشورش اعلام کرده است که اسلام‌آباد همچنان بر حمایت «قاطع و تغییرناپذیر» خود از حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان پایبند است.

وی افزود: پاکستان از تمامی تلاش‌ها برای تحقق صلح بلندمدت در منطقه حمایت می‌کند.

این موضع‌گیری در حالی مطرح می‌شود که پاکستان در دو هفته اخیر بر نقش دیپلماسی و کاهش تنش‌ها در بحران‌های منطقه‌ای تأکید داشته و تلاش کرده است رویکردی مبتنی بر میانجیگری و ثبات سازی منطقه‌ای در جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران داشته باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.