نوسازی خط ۸ تندرو اتوبوسرانی تهران

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 14:32
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نوسازی خط ۸ تندرو خبر داد.

نوسازی خط ۸ تندرو اتوبوسرانی تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی علیزاده گفت: «جایگزینی ناوگان فرسوده با اتوبوس‌های مدرن داخلی، کیفیت سفر را ارتقا داده و خودکفایی را تقویت می‌کند. این اتوبوس‌ها از صبح چهارشنبه وارد خدمت شده و ظرفیت حداکثری مسافران را دارند. 
وی افزود: اتوبوس‌های جدید ظرفیت جابجایی بیشتری دارند، سرفاصله حرکت را کاهش داده، با تهویه پیشرفته و صندلی ارگونومیک آسایش را افزایش می‌دهند و آلودگی صوتی و هوایی را کم می‌کنند. 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان گفت: «تولیدات داخلی در ایمنی، کارایی و کیفیت تغییرات بسیاری داشته‌اند و شرکت با تکیه بر توان ملی، آینده حمل‌ونقل تهران را می‌سازد.»  
گفتنی است:خط ۸ تندرو، شریان حیاتی جنوب تهران که پایانه خاوران را به پایانه مسافربری جنوب متصل می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.