اگر تنگه هرمز تا دو ماه دیگر باز نشود قحطی می‌شود!

تابناک جمعه 28 فروردین 1405 - 14:36
دیوید میلیبند وزیر خارجه سابق انگلیس گفت: مشخص است که مسیر نفت و گاز بسته شده اما موضوع کود شیمیایی هم هست؛ 30 درصد کود شیمیایی جهان از تنگهٔ هرمز عبور می‌کند و در حال حاضر این مسیر هم کاملاً مسدود شده است. همین الان در آفریقا، کود به زمین کشاورزی نمی‌رسد و ما عملاً داریم فتیله یک بمب ساعتی را روشن می‌کنیم؛ بمب ساعتیِ قحطی که در ماه ژوئن (حدوداً دو ماه دیگر) منفجر خواهد شد.
دیوید میلیبند وزیر خارجه سابق انگلیس گفت: مشخص است که مسیر نفت و گاز بسته شده اما موضوع کود شیمیایی هم هست؛ 30 درصد کود شیمیایی جهان از تنگهٔ هرمز عبور می‌کند و در حال حاضر این مسیر هم کاملاً مسدود شده است. همین الان در آفریقا، کود به زمین کشاورزی نمی‌رسد و ما عملاً داریم فتیله یک بمب ساعتی را روشن می‌کنیم؛ بمب ساعتیِ قحطی که در ماه ژوئن (حدوداً دو ماه دیگر) منفجر خواهد شد.
تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.