واکنش محسنی اژه‌ای به آتش‌بس در لبنان

تابناک جمعه 28 فروردین 1405 - 14:46
رئیس قوه قضائیه گفت: آنچه در لبنان حادث شد فقط ‌و فقط به برکت مقاومت بود و ایران مردم لبنان را تنها نمی‌گذارد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه در پیامی که در حساب کاربری خود در فضای مجازی منتشر کرد، نوشت: 

"آنچه در لبنان حادث شد، فقط ‌و فقط به برکت مقاومت بود. مقاومت، رمز پیروزی است. آمریکا و رژیم رو به زوال صهیونیستی، وقتی جانفشانی حزب‌الله قهرمان و موضع مقتدرانه و لایتغیر ایران در حمایت از مقاومت لبنان را دیدند به آتش‌بس تن دادند.

ایران اسلامی هیچگاه مردم مقاوم لبنان را تنها نمی‌گذارد. تبریک به دبیرکل شجاع حزب‌الله لبنان، برادرم شیخ نعیم قاسم و همه رزمندگان دلیر و مردم مقاوم لبنان. سلاح شما و مقاومت شما، عزت‌آفرین است."

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.