ادعای ستاره استقلال: من در جام جهانی بازی می‌کنم/ تیر ماه به ایران برمی‌گردم 

خبرورزشی جمعه 28 فروردین 1405 - 14:47
جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی استقلال مدعی شده که هنوز فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست نداده و می‌خواهد در این عرصه حاضر شود!  

اگرچه بعد از عمل جراحی سنگینی که روی پای جلال الدین ماشاریپوف در اواسط زمستان ۱۴۰۴ صورت گرفت، بسیاری از عوامل باشگاه استقلال با صراحت مدعی شدند این بازیکن جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست داد ولی خود او این روزها حرف‌های دیگری می‌زند.  

ماشاریپوف که بعد از سپری کردن دوره نقاهت خود در ایتالیا، حالا به تاشکند بازگشته و زیر نظر رئیس تیم پزشکی فدراسیون فوتبال ازبکستان دویدن کنار زمین را آغاز کرده است، روز پنجشنبه در گفتگو با برخی چهره‌های نزدیک به استقلال مدعی شد روند درمانی بسیار خوبی را سپری کرده است و فدراسیون فوتبال کشورش نیز نام او را در لیست اولیه بازیکنان تیم ملی ازبکستان جهت حضور در جام جهانی به فیفا ارسال کرده است به همین خاطر این روزها به شدت در حال تمرین است تا بتواند در آخرین لحظات به جمع سایر ملی‌پوشان کشورش بپیوندد و فرصت حضور در این مسابقات را از دست ندهد!  

جلال الدین ماشاریپوف همچنین تاکید کرده که اگر قراردادش با استقلال فسخ نشود و همه توافقات طبق برنامه جلو برود، اواخر تیر ماه به تهران باز می‌گردد تا با استقلال برای لیگ بیست و ششم استارت بزند. این بازیکن تا انتهای خرداد ۱۴۰۶ با استقلال قرارداد دارد.  

بیشتر بخوانید: خانه مربی فصل پیش استقلال در جنگ آسیب دید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.