
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی قشقایی راد، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در بازیهای آسیایی ساحلی ۲۰۲۶ سانیا، اظهار داشت: از برنامه ریزی بسیار خوب و همت و تلاش فوق العاده کمیته ملی المپیک بابت اینکه ۱۰ روز زودتر در سانیا حضور پیدا کردیم تا ورزشکاران با شرایط آب و هوایی و ساعت خوابشان منطبق شوند بسیار قدردانیم.
وی ادامه داد: این حضور زودتر از موعد به فرایند و شرایط آماده سازی تیم کمک بسیاری کرد و توانستیم در این مدت چندین جلسه تمرینات ماسه، سالن و وزنه داشته باشیم و در حال حاضر تیم در شرایط خوبی قرار دارد.
قشقایی راد افزود: با نزدیکتر شدن به زمان مسابقات سعی کردیم بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم و به همین منظور بازی تدارکاتی با تیم قطر که چندین دوره قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی جهان دارد، تدارک دیدیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: پیش از برگزاری این دیدار تدارکاتی فیلم بازیها را دیدیم و آنالیز دقیقی انجام دادیم تا بتوانیم طبق برنامه ریزیهای کمیته ملی المپیک پیش برویم و با آمادگی خوب وارد مسابقات شویم و امیدوارم در نهایت بتوانیم به هدف گذاری که کردیم برسیم و راهیابی به فینال بازیهای آسیایی ساحلی سانیا را جشن بگیریم.
وی افزود: حریفان اصلی ما در این دوره از بازیها شرکت کردهاند همچون تیم قطر که عنوان دار ۷ دوره قهرمانی آسیا است و همچنین تیم عمان که در مسابقه قبلی رقیب ما در دیدار فینال بود؛ به همراه تیم اردن که همگی در حال حاضر در سانیا حضور دارند و در حال تمرین هستند و تیم پاکستان دیگر حریف ماست که هنوز به محل مسابقات نرسیده است.
قشقایی راد گفت: با توجه به تیمهای حاضر دیدارهای سختی را پیش رو داریم و همه تیمها برای کسب خوشرنگترین مدال در این بازیها حضور پیدا کردند.