فرماندار دشتی: مسیر روستای حناشور ۲۲ کیلومتر کوتاه شد

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 15:26
بوشهر-فرماندار دشتی از تسریع در ایمن‌سازی محورهای آسیب‌دیده بر اثر سیل خبر داد و گفت :با بازگشایی مسیر دوم روستای حناشور، مسیر دسترسی مردم به دشت پلنگ از ۲۴ کیلومتر به ۲ کیلومترکاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی ظهر جمعه در بازدید از راه‌های دهستان طسوج با تقدیر از اقدامات مجموعه راهداری شهرستان به‌ویژه در مدیریت سیل اخیر اظهار کرد: در این مدت تلاش شد محورهایی که بر اثر وقوع سیل دچار خسارت شده بودند، در کوتاه‌ترین زمان ایمن‌سازی شوند که بخشی از آن انجام شده و بخش دیگری نیز در دست اجرا است.

فرماندار دشتی یکی از پروژه‌های مهم شهرستان را بهبود راه دسترسی روستای حناشور عنوان کرد و افزود: راه دوم این روستا به منظور تسهیل تردد شهروندان که از مطالبات چندین ساله مردم این روستا بوده، بازگشایی شده است.

مقاتلی ادامه داد: با اجرای این طرح، مسیر دسترسی مردم روستای حناشور به دشت پلنگ ـ که محل فعالیت و اشتغال بسیاری از اهالی است ـ از ۲۴ کیلومتر به تنها ۲ کیلومتر کاهش یافته و این موضوع تأثیر قابل توجهی در کاهش زمان سفر و هزینه‌های اهالی خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.