جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 15:31
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان و آزادراه تهران–شمال خبر داد و گفت: این مسیرها تا ساعت ۲۴ به‌صورت یک‌طرفه اداره می‌شوند.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: به‌منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران–شمال مسدود شده و این محورها با دستور پلیس راه تا ساعت ۱۲ شب به‌صورت یک‌طرفه مدیریت می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در برخی مقاطع این مسیرها، به‌ویژه محدوده‌های مرزن‌آباد، جلال و میانک، نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش شده است.

صادقی با اشاره به وضعیت دیگر محورهای استان ادامه داد: تردد در برخی محدوده‌های محور هراز نیز نیمه‌سنگین است، اما در محورهای کیاسر و سوادکوه، ترافیک عادی و روان جریان دارد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس راه، سفر خود را مدیریت کرده و از توقف‌های غیرضروری در مسیرها خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.