فعال شدن دوباره پروژه محور خورموج–لاور؛ پایان زیرسازی تا یک ماه آینده

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 15:45
بوشهر- فرماندار دشتی از آغاز دوباره عملیات اجرایی پروژه محور خورموج–لاور پس از وقفه‌ای کوتاه خبر داد و گفت : روند کار در این محور شتاب گرفته و زیرسازی آن طی یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی ظهر جمعه در بازدید از روند اجرای پروژه محور خورموج–لاور اظهار کرد: پس از یک وقفه کوتاه بدلیل شرایط خاص کشور، این پروژه دوباره فعال شده است و عوامل اجرایی در حال انجام عملیات عمرانی هستند.

وی افزود: تاکنون پنج کیلومتر از مسیر تکمیل شده و یک کیلومتر دیگر نیز در مرحله زیرسازی قرار دارد.

فعال شدن دوباره پروژه محور خورموج–لاور؛ پایان زیرسازی تا یک ماه آینده

فرماندار دشتی ادامه داد: پیمانکار اجرای پروژه دره گهلی نیز تعیین شده و به‌زودی عملیات اجرایی این محور نیز آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد :با تداوم روند فعلی، بخش قابل توجهی از نیازهای زیرساختی منطقه در حوزه راه‌سازی برطرف شود و شاهد تسهیل در تردد مردم که از مطالبات به حق آنان است باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.