تماس استقلال با بازیکنان خارجی: همه برگردید، ما به لیگ نخبگان آسیا می‌رویم 

خبرورزشی جمعه 28 فروردین 1405 - 15:45
به نظر می‌رسد باشگاه استقلال تا حد زیادی از حضور خود در لیگ نخبگان آسیا به عنوان نماینده ایران مطمئن شده و برای برخی بازیکنان خارجی خود نیز فراخوان بازگشت داده است.  

اگرچه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز به صورت رسمی در مورد ادامه مسابقات تصمیمی نگرفته‌اند ولی در محافل غیر رسمی این بحث مطرح است که استقلال به عنوان صدرنشین رقابت‌های لیگ بیست و پنجم به عنوان نماینده ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا به کنفدراسیون معرفی خواهد شد.  

این بحث موجب شده تا مدیران باشگاه استقلال به طور جدی در اندیشه حفظ سرمایه‌های خود باشند و طی روزهای گذشته فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام بدهند. استقلال همچنان با حکم محرومیت دو پنجره‌ای خود دست و پنجه نرم می‌کند بنابراین تا زمستان امسال اجازه جذب بازیکن جدید نخواهد داشت (البته به شرطی که این حکم شکسته نشود) به همین خاطر از وقتی احتمال حضور استقلالی‌ها در لیگ نخبگان بیشتر شده، مسئولان این باشگاه با تعدادی از بازیکنان خارجی خود تماس گرفته و به آنها تاکید کرده‌اند تحت هر شرایطی باید به قراردادی که دارند، پایبند باقی بمانند چون شرایط به زودی عادی می‌شود و آنها از اواخر فصل تابستان باید با پیراهن استقلال در لیگ نخبگان آسیا به میدان بروند.  

بیشتر بخوانید: سهراب بختیاری زاده، سرمربی استقلال در لیگ نخبگان آسیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.