مربیان استقلال تکلیف فدراسیون را یکسره کردند: در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کنیم

خبرورزشی جمعه 28 فروردین 1405 - 16:33
کادر فنی استقلال در رابطه با ادامه یافتن رقابت‌های لیگ برتر کاملاً با علی تاجرنیا هم نظر بوده و تاکید دارند که اصلاً حاضر نیستند در یک تورنمنت گزینشی شرکت کنند.  

در اوایل امسال این بحث مطرح شد که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و پنجم با حضور تیم‌های بالانشین جدول به شکل یک تورنمنت برگزار شود ولی علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال قاطعانه این طرح را رد کرد و مدعی شد آبی‌ها هرگز در چنین مسابقاتی حاضر نمی‌شوند.  

به نظر می‌رسد سهراب بختیاری‌زاده و اعضای کادر فنی استقلال نیز دقیقاً در این رابطه با تاجرنیا هم نظر هستند و حرف او را تکرار می‌کنند چون روز پنجشنبه در این رابطه صحبت می‌کردند و تاکید داشتند اگر قرار بر ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد، استقلال فقط در صورتی به میدان خواهد رفت که مسابقات میان تمام تیم‌های حاضر برگزار شود و تحت هیچ شرایطی زیر بار حضور در تورنمنتی با شرکت تیم‌های بالانشین جدول نخواهند رفت.
استقلال در حال حاضر با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ بیست و پنجم بوده و علی تاجرنیا چندی قبل با صراحت گفت این تیم حاضر نیست در تورنمنتی حاضر شود که یک تیم با وجود اینکه ۷ امتیاز از استقلال کمتر دارد نیز (کنایه به ۳۴ امتیازی بودن پرسپولیس) در آن حاضر باشد.  

بیشتر بخوانید: توافق استقلال با معترضان: پول شما تا شنبه آماده است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.