فوری؛ با اعلام ایران؛ تنگه هرمز به طور کامل باز شد

همشهری آنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 16:43
سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتش‌بس خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در شبکه اجتماعی از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتش بس خبر داد.

عراقچی افزود: در پی اعلام آتش‌بس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش‌بس به‌طور کامل آزاد اعلام می‌شود.

فوری؛ با اعلام  ایران؛ تنگه هرمز به طور کامل باز شد

وی گفت: این تردد باید در مسیر هماهنگ‌شده و از پیش اعلام‌شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران انجام گیرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.