جنجال تازه در پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی

خبرآنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 17:08
با وجود آغاز پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی از عصر شنبه، عدم اعمال افزایش مستمری موجب نارضایتی گسترده شده است؛ بازنشستگان می‌گویند در حالی حقوق کشوری‌ها و لشگری‌ها بالا رفته، آنها همچنان دریافتی سال قبل را می‌گیرند.

به گزارش خبرآنلاین،براساس اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی، پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از شنبه عصر آغاز می‌شود و براساس حروف الفبا تا ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

ایلنا در خبری نوشت: این در حالیست که بازنشستگان تامین اجتماعی از عدم ابلاغ افزایش مستمری و اجرایی نشدن آن در فروردین انتقاد دارند؛ این بازنشستگان می‌گویند: در حالیکه حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری افزایش یافته، عادلانه نیست ما حقوق سال قبل را بگیریم

گفتنی‌است بازنشستگان دولت از فروردین مشمول افزایش حقوق به اضافه مرحله سوم متناسب‌سازی شده‌اند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.