استقلال و پرسپولیس بعد از توافق با آمریکا میلیاردر می‌شوند؟

همشهری آنلاین جمعه 28 فروردین 1405 - 17:46
اگر توافقنامه‌ای میان ایران و آمریکا امضا شود، این احتمال وجود دارد که استقلال و پرسپولیس به صورت غیرمستقیم از کنار آن منفعت سرشاری کسب کرده و میلیاردها تومان کاسب شوند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ بر اساس ادعای برخی سایت‌های سیاسی، مقامات ایرانی شرط کرده‌اند که برداشته شدن تمام تحریم‌های آمریکا از جمله مواردی باشد که در توافقنامه صلح گنجانده شود و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، قاعدتاً تحریم‌های بانکی دیگر وجود نخواهند داشت.

به نقل از خبر ورزشی، هنوز نمی‌دانیم تکلیف این توافقنامه چه می‌شود و بدیهی است که تا زمان انجام آن کسی نمی‌تواند به طور دقیق در مورد مفاد قرارداد مذکور اظهار نظر کند ولی برخی سایت‌ها و شخصیت‌های سیاسی داخلی مدعی شده‌اند آمریکا در این قرارداد حتماً متعهد خواهد شد که تمام یا بخش قابل ملاحظه‌ای از تحریم‌ها را بردارد و موارد بانکی نیز شامل آن می‌شوند.

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، استقلال و پرسپولیس می‌توانند پول‌هایی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا محفوظ دارند را به داخل کشور منتقل کنند. مبالغی که شاید به لحاظ ارزی زیاد نباشد ولی با توجه به قیمت کنونی دلار، قطعاً چند میلیارد تومان می‌شود و می‌توان از آن پس از برداشته شدن تحریم‌های بانکی استفاده کرد. قاعده‌ای که به ویژه بعد از جام جهانی خیلی به کمک این دو تیم و البته فدراسیون فوتبال کشورمان خواهد آمد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.