تشکر فرمانده سنتکام از کشورهای عربی بابت جنگ با ایران!

تابناک جمعه 28 فروردین 1405 - 17:56
برد کوپر فرمانده سنتکام گفت: «بحرین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، کویت و اردن همکارانی فوق‌العاده بوده‌اند. من این فرصت را داشتم که هم با رهبران ارشد آن‌ها و هم با نیروهایشان دیدار کنم—هر دو به‌یک اندازه الهام‌بخش و متعهد به دفاع مشترک هستند. آن‌ها از آمریکایی‌ها دفاع کردند و از کشور خودشان نیز دفاع کردند. این الهام‌بخش است.»
برد کوپر فرمانده سنتکام گفت: «بحرین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، کویت و اردن همکارانی فوق‌العاده بوده‌اند. من این فرصت را داشتم که هم با رهبران ارشد آن‌ها و هم با نیروهایشان دیدار کنم—هر دو به‌یک اندازه الهام‌بخش و متعهد به دفاع مشترک هستند. آن‌ها از آمریکایی‌ها دفاع کردند و از کشور خودشان نیز دفاع کردند. این الهام‌بخش است.»
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.